Děláme akce po svém,
jinak a lépe

OCHRAŇTE |

„Vaše ochrana akce pro případ vládních opatření“

V případě omezení akce z důvodu vládního nařízení vám VRÁTÍME PENÍZE či na naše náklady PŘESUNEME VEŠKERÉ SLUŽBY.

O naší společnosti

Přečtěte si pár řádků o tom, kdo jsme a co děláme.

Zajišťujeme akce na klíč, přesně podle Vašich představ. Specializujeme se na event production, a především na zážitkové aktivity. Jsme zároveň největší agenturou v České republice organizující afterParty a maturitní plesy.

Chcete-li mít záruku kvalitního večírku a skvělé zábavy pro Vás i Vaše hosty, kontaktujte naší společnost a nebudete litovat.

Co slíbíme, vždy dodržíme.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou 😎.

Reference

Přečtěte si, co o nás píší naši klienti.

Eva PasterkováOA Vinohradská
Read More
Maturitní ples byl zorganizován na jedničku a upřímně říkám, nemohla jsem si vybrat lepší spolupráci, než byla tahle. Afterparty nemám co vytknout, vše bylo podle mých představ. 👌 🥳
Daniel ProcházkaGymnázium Písnická
Read More
Chtěl bych Vám poděkovat hlavně za dobrý catering, který jsme si u Vás objednali 🤤. To, co jsem si řekli na osobní schůzce, tak opravdu bylo 😊. Vřele doporučuji!
Lucie MoutelíkováKlasické Gymnázium Modřany
Read More
Na poslední chvíli nám vypověděla kapela, která měla hrát na našem maturiťáku. Hledali jsme proto na internetu rychlou pomoc. Až NEWAY nám vyšlo vstříc, i nám sladili celkovou choreografii. Velké díky 👏
Miloš UlrichGymnázium Podskalská
Read More
Vaše akce měla snad nejlepší obsluhu, kterou jsem kdy zažil. A vodní dýmky v prostoru VIP? Naprostá bomba! 💣
Nguyenová Thuy TienEnglish College in Prague
Read More
Ráda bych poděkovala celému NEWAY teamu za organizaci naší afterparty, která se konala v klubu Top Gear. Organizace proběhla v naprostém pořádku, nemohu si na nic stěžovat a ráda doporučím dalším ročníkům. 😇
Jiří MalecSOŠ Jarov
Read More
Přesto, že jsme v ročníku řešili ples s velkým předstihem, zapomněli jsme na fotografa. Objednali jsme si nakonec dva a dostali jsme k tomu fotokoutek zdarma. Za fotky moc děkujeme a určitě Vás doporučíme dalším ročníkům. 😊
Previous
Next

Časté dotazy

Členové našeho týmu pořádali několikatisícové koncerty, firemní akce pro nadnárodní korporáty, hudební a tematické party, plesy a přes 400 maturitních afterparty! Od roku 2012 za sebou máme více než 700 vydařených eventů po celé ČR, přičemž každá akce byla něčím jedinečná. Podívejte se na naše reference od spokojených maturantů.

Ročně uspořádáme přibližně 100 akcí s počtem hostů od 200 do 1000 osob. Za celou dobu naší existence jsme zorganizovaly více než 350 akcí a každá z nich byla něčím jedinečná. Na úlovky toho nejlepšího se můžete podívat v naší galerii.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Členové našeho týmu pořádali několikatisícové koncerty, firemní akce pro nadnárodní korporáty, hudební a tematické party, plesy a přes 400 maturitních afterparty! Od roku 2012 za sebou máme více než 700 vydařených eventů po celé ČR, přičemž každá akce byla něčím jedinečná. Podívejte se na naše reference od spokojených maturantů.

Ročně uspořádáme přibližně 100 akcí s počtem hostů od 200 do 1000 osob. Za celou dobu naší existence jsme zorganizovaly více než 350 akcí a každá z nich byla něčím jedinečná. Na úlovky toho nejlepšího se můžete podívat v naší galerii.

Zorganizování základního balíčku ProfiAfter, zajištění prostor, personálu a veškerých nutných administrativních záležitostí, aby byl klub uzavřen jen pro vás a vše proběhlo v pořádku je zcela ZDARMA. Jediný výdaj ze strany studentů je symbolické vstupné na pokrytí nákladů. Díky několikaleté spolupráci s kluby máme nadstandartní podmínky a proto jsme schopni vám akci zajistit výhodněji, než kdyby jste si celou afterparty organizovali sami.

Akce s naší agenturou vás bude stát mnohem méně, než kdybyste si celou akci organizovali sami. Celková výše nákladů záleží ze 100% na vás a vy rozhodujete o tom, jaké příplatkové služby navíc si vyberete. Můžeme na základě vašich požadavků sdělit předběžný odhad celkových nákladů a dát vám doporučení ohledně výběru služeb a klubu tak, aby byl dodržen rozpočet i spokojenost.

 

Ideálně 6 měsíců před termínem akce. Zajistíte si tak největší šanci zarezervovat si ty nejžádanější kluby.

 

Ideálně 6 měsíců před plánovaným termínem akce. Budete tak mít největší šanci zarezervovat si ty nejžádanější kluby. Některé akce jsou plánovány i více než rok předem, jiné jen dva měsíce nebo i méně. Možné je vše.

Ano, je to možné a stává se to. Kontaktujte nás však co nejdříve prostřednictvím formuláře, protože zejména co se formalit týče, určitá lhůta je nezbytná.

Ano, je to možné. Originální nebo tematické akce jsou velice zajímavé pro všechny strany a můžeme je vřele doporučit. Vynasnažíme se vyhovět všem vašim přáním a požadavkům, abyste byli maximálně spokojení.Obsah accordion

Potřebujete poradit? 🤔